Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log In with Google Sign In »
  • Register Now!
Grass Outdoors Shade Purple Orange Blueberry Watermelon Apple Banana Strawberry Chocolate
WARNING/DISCLAIMER The OZ Stoners cannabis community contains information regarding cannabis & other drugs; it is designed for mature (18+) audiences only. This site in no way condones the use of cannabis by minors. The content here within this cannabis community is for educational & entertainment purposes only. Any buying/selling or trading of illegal cannabis seeds, clones, flowers, resin or oil is strictly prohibited within this cannabis community. - Login to remove this message
Glandore Hydroponic Nutrients, Lights and Equipment
Barneys Farm Cannabis Seeds

Community Status Updates


Photo

Razz0r

finally found it - AHO :) copied it down this time! Hope everyone is well ;)
May 18 2020 07:50 PM
Photo

Razz0r

adelaide sux :( more so when ya run out of ur own
Oct 05 2017 03:32 PM
  • Allotropy
    Never been
    Oct 06 2017 01:06 AM
  • iTiC
    SA used to be the land of milk and honey
    Aug 08 2018 12:35 PM
Photo

Razz0r

so sick :( can't even have many cones!
Aug 03 2017 02:35 AM
  • Serrated edge
    My nose is running like a tap ,

    Aug 03 2017 10:42 PM
  • Matanuska Thunder
    no puf puff pass for any of youze
    Aug 04 2017 07:02 AM
  • Razz0r
    nopes - been vaping :) and dabbin - thats not so bad :)

    Aug 04 2017 09:24 AM
Photo

Razz0r

ah. last day in Colorado @ Keystone resort. :(
Feb 23 2017 05:46 PM
  • Razz0r
    It's dumping snow. Changed a flight to go shred it lol
    Feb 24 2017 02:25 AM
  • Matanuska Thunder
    Enjoy
    and don't forget to make sure all canna stuff is gone from your clothing etc before flying home.
    Feb 24 2017 10:33 AM
Photo

Razz0r

Merry Xmas All!
Dec 26 2016 12:19 PM
Photo

Razz0r

Annnd back in Vic for Xmas - YAY
Nov 26 2016 11:42 AM
  • MongyMan
    cool raz

    Nov 29 2016 02:28 PM
Photo

Razz0r

relocation to ACT tomorrow. And no fireworks :-(
Nov 04 2016 08:38 AM
  • KRON BOURKE
    6 weeks away from summernats?... so hard done by eh... lol.
    Nov 04 2016 01:40 PM
  • Razz0r
    oh yeah. Might be ok to see some cars. Or ride my hayabusa out to the mountains lolz
    Nov 06 2016 04:56 PM
Photo

Razz0r

w00t! Broke over a pound! Stoked!
Oct 30 2016 12:03 PM
  • Serrated edge
    It can only get better now


    Oct 31 2016 03:24 PM
  • Matanuska Thunder
    +1 (lb)
    Nov 01 2016 01:45 PM
  • iTiC
    Nice work
    Nov 01 2016 08:31 PM
Photo

Razz0r

That moment you check ya prized head and find mold :(
Oct 28 2016 01:22 PM
  • Razz0r
    but good in the way that my buds are so dense that I need more airflow
    Oct 28 2016 08:21 PM
  • Razz0r
    ta for that tip. probly lost about 10g maybe 15g so not so bad
    Oct 29 2016 11:06 AM
  • Razz0r
    mmm. mold in bud = bin for me. Dont wanna risk anything from it.
    Oct 29 2016 08:22 PM
Photo

Razz0r

QWISO, looks like sugar forming while the ISO is doing evap, good or bad?
Oct 20 2016 02:27 PM
  • Matanuska Thunder
    yup it's good

    Oct 21 2016 02:07 AM
  • Razz0r
    had never seen it do that before so I was worried

    Oct 21 2016 09:28 AM
  • Withoutatrace
    Yeh I was bit worried to litre ISO boiling away in rice cooker outside my uncles unit fan blowing fumes away from area hoping to god no passer bys flicked a ciggie over the fence :p
    Oct 21 2016 12:12 PM
Photo

Razz0r

"I was going to qwiso. then I got hiiiggghh. Was going to clean up that trim then I got hiiiii"
Oct 20 2016 08:11 AM
  • Ozzy420
    lol lol
    Oct 20 2016 08:40 AM
  • Razz0r
    tested recent harvest - got it smack on, kicks very nicely!
    Oct 20 2016 10:00 AM
  • Razz0r
    still is in fact lol but able to move my ass and get on to that iso :)
    Oct 20 2016 10:01 AM
Photo

Razz0r

Huge side bud broke branch at main stem, ffs! :/
Oct 17 2016 01:42 PM
  • Razz0r
    lol glove goo from trimming totally fucked me up too lol
    Oct 17 2016 11:38 PM
Photo

Razz0r

@Withoutatrace - accept the little security shield in the addy bar for the chat!!
Aug 11 2016 01:18 PM
  • Withoutatrace
    ;) cheers Razzle
    Aug 11 2016 08:09 PM
Photo

Razz0r

W000t! Fixed - Nice work Oz! :D
May 29 2016 01:53 PM
  • Ford Fairlane
    Notifications still not linking here
    May 30 2016 12:11 PM
Photo
  • Dingo-2008
    I have got the same prob's RazzOr
    May 26 2016 08:27 PM
Barneys Farm Cannabis Seeds
Glandore Hydroponic Nutrients, Lights and Equipment
WARNING/DISCLAIMER The OZ Stoners cannabis community contains information regarding cannabis & other drugs; it is designed for mature (18+) audiences only. This site in no way condones the use of cannabis by minors. The content here within this cannabis community is for educational & entertainment purposes only. Any buying/selling or trading of illegal cannabis seeds, clones, flowers, resin or oil is strictly prohibited within this cannabis community.