Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log In with Google Sign In »
  • Register Now!
Grass Outdoors Shade Purple Orange Blueberry Watermelon Apple Banana Strawberry Chocolate
WARNING/DISCLAIMER The OZ Stoners cannabis community contains information regarding cannabis & other drugs; it is designed for mature (18+) audiences only. This site in no way condones the use of cannabis by minors. The content here within this cannabis community is for educational & entertainment purposes only. Any buying/selling or trading of illegal cannabis seeds, clones, flowers, resin or oil is strictly prohibited within this cannabis community. - Login to remove this message
Australian Advanced Nutrients
Seedsman cannabis seeds seedbank marijuana

Community Status Updates


Photo

Carnage

smokin on some nice buds here....over n over.
May 22 2017 01:46 PM
Photo

Sir PsychoHashy

You know it's gonna be good when you're trimming and your thumb starts tingling through 2 pairs of gloves
May 20 2017 08:06 PM
  • brick
    Did you check for any blood?
    May 22 2017 08:58 AM
  • Sir PsychoHashy
    No blood, numb and tingly from contact with resin despite the gloves. Ignore Karen, it's a scam
    May 22 2017 11:36 AM
  • _Puff_Tough_
    Mate youve been finger fucking the wrong pussy, thats far more likely.
    May 24 2017 10:14 PM
Photo

phenix

Happy CV Gumby
May 12 2017 09:54 AM
  • Ozzy420
    +1
    May 12 2017 03:51 PM
  • Faith
    happy Canna-V Gumby!
    May 12 2017 04:30 PM
  • Serrated edge
    Onya Gumby.
    May 12 2017 06:09 PM
Photo

Ozzy420

Dabs for brekky what a way to start the day :)
May 12 2017 09:09 AM
  • phenix
    try not to flick 'em on the carpet like MT
    May 12 2017 09:54 AM
  • Matanuska Thunder
    lol Phenix - it got worse
    May 12 2017 01:51 PM
  • MongyMan
    lol phenix and matti
    May 12 2017 03:51 PM
Photo

SweetLeaf72

What's with all the messages from people asking to buy shit off me??
May 12 2017 09:06 AM
  • SweetLeaf72
    have done
    May 15 2017 07:14 PM
  • Carnage
    hmmmm feel like buying some shit off ya now, got the idea in mah head
    May 18 2017 12:24 PM
  • N3ro
    never know whos asking.
    May 21 2017 06:29 PM
Photo

Matanuska Thunder

3am, need a dab, oops 1gm Presidential OG, mostly dropped onto floor, oh yea, dabs off the floor! Must stop this shit
May 12 2017 04:17 AM
  • Razz0r
    lolz - I need to do another ISO run for more dabs
    .. its sunny outside currently! :)
    May 12 2017 09:40 AM
  • Faith
    :D
    May 12 2017 04:31 PM
  • Oz
    Haha Matti Nice work
    May 15 2017 11:37 AM
Photo

SweetLeaf72

48 hours of rain....they will have either loved it or gone all soggy and depressed :( Time to go check my babies....
May 11 2017 06:49 AM
Photo

Matanuska Thunder

That moment when you clumsily fling your fat morning dab ...somewhere on the carpet, grrrr mofo etc
May 09 2017 04:48 AM
  • MediKat
    oops or should i say goops
    May 09 2017 04:31 PM
  • Faith
    ...down there eyballin the pile and stuff lol
    May 09 2017 04:56 PM
  • Matanuska Thunder
    LOL I need my wood floors back!
    Good news is, today's morning dab was not lost (nor done on carpet)
    May 10 2017 04:40 AM
Photo

MGsage

sprouting
May 07 2017 07:28 PM
Photo

phenix

Happy CV day Ford :)
May 07 2017 09:27 AM
  • Ford Fairlane
    Thanks ;)
    May 07 2017 11:16 PM
  • Sir PsychoHashy
    +1, on ya Ford
    May 08 2017 08:56 AM
  • Zephyrs
    +1 - happy CV Ford.
    May 10 2017 09:29 AM
Photo

MediKat

Today is world naked gardening day. Let it all hang out
May 06 2017 07:04 AM
  • Partimus
    lol
    May 06 2017 10:26 AM
  • MongyMan
    lol
    May 06 2017 10:39 AM
  • Traviss
    Nothing female wants to see my Junk anymore lol

    May 07 2017 08:47 PM
Photo

Traviss

New light ,new seeds , new nutrients .. The fun begins
May 05 2017 06:24 PM
  • Serrated edge
    Chuck em all in !
    May 08 2017 08:09 PM
  • Traviss
    lol
    May 08 2017 10:30 PM
  • cardrona
    Yep grow all of them
    May 10 2017 09:05 PM
Photo

Traviss

Can someone please just ban the trolls. They wont stop, spoilt children never stop.
May 05 2017 12:59 PM
Photo

phenix

Happy 1st Cannaversary to my friend Zephyrs!
May 02 2017 10:51 AM
  • OldManDallas
    Happy CV Zephyrs.
    May 02 2017 05:31 PM
  • MongyMan
    +1
    May 03 2017 04:16 PM
  • Zephyrs
    Cheers all :)
    May 05 2017 09:13 AM
Photo

Stix87

im back
May 02 2017 10:16 AM
  • Stix87
    thanks im goin to start a indoor grow soon i got a paki vally clone ready to go
    May 03 2017 11:01 AM
  • MongyMan
    wb stix
    May 03 2017 04:16 PM
  • Stix87
    thanks mm
    May 04 2017 05:47 PM
The Grow Shop Hydroponics Store Nutrients, Lights and Equipment
Ozi Magic Fertilising Crops and Bank Accounts
WARNING/DISCLAIMER The OZ Stoners cannabis community contains information regarding cannabis & other drugs; it is designed for mature (18+) audiences only. This site in no way condones the use of cannabis by minors. The content here within this cannabis community is for educational & entertainment purposes only. Any buying/selling or trading of illegal cannabis seeds, clones, flowers, resin or oil is strictly prohibited within this cannabis community.